Edelweiss Mutual Fund වාර්තාවට අනුව, ඉන්දියාවේ පාරිභෝගික වෙළඳපොළ 2030 වන විට සියයට 46 කින් පුළුල් කිරීමට නියමිත අතර ඒ අනුව එය ගෝලීය වශයෙන් දෙවන විශාලතම වෙළඳපල බවට පත්වනු ඇතැයි පුරෝකථනය කර තිබේ.
ඉහළ යන ආදායම්, තරුණ ශ්රම බලකාය සහ වේගවත් නාගරීකරණය රට පුරා පරිභෝජන වර්ධනයට හේතු වනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ.
පුරෝකථන අනුව, 2024 දී අමෙරිකානු ඩොලර් ට්රිලියන 2.4 සිට 2030 වන විට ඉන්දියාවේ පාරිභෝගික වියදම් ඩොලර් ට්රිලියන 4.3 දක්වා ඉහළ යනු ඇත.
මෙම වර්ධනයට බොහෝ දුරට ඉන්ධන සපයනු ලබන්නේ ඉන්දියාවේ ප්රසාරණය වන මධ්යම සහ ඉහළ මධ්යම ආදායම්ලාභී ජනගහනය වන අතර, එය ඉහළ මිලදී ගැනීමේ හැකියාවකට සහ අභිමත වියදම් වැඩි කිරීමට හේතු වේ.
2030 වන විට ඉන්දියාවේ වැඩ කරන වයසේ ජනගහනය කෝටි 100 දක්වා ළඟා වනු ඇති අතර එය ගෝලීය ශ්රම බලකායෙන් පහෙන් එකක් වේ.
වැඩ කරන වයසේ ජනගහනයට යැපෙන්නන්ගේ අනුපාතය පිළිබිඹු කරන යැපුම් අනුපාතය 2023 දී සියයට 47 සිට 2031 වන විට සියයට 31 දක්වා අඩු වනු ඇත.
ශ්රම බලකායේ කාන්තා සහභාගිත්වය ද සැලකිය යුතු දියුණුවක් දැක ඇති අතර, එය 2018 හි සියයට 23 සිට 2024 දී සියයට 42 දක්වා ඉහළ ගොස් ඇත.